Eiropā tiks izlaists Peugeot e-Expert par ūdeņradi

Peugeot e-Expert savā elektriskajā dizainā parādījās pirms pāris gadiem un ir ieņēmis diezgan spēcīgas pozīcijas daudzu Eiropas valstu tirgos. Automašīna par savu naudu piedāvāja klientiem modernu elektromobili ar pilnu komfortablu iespēju klāstu un diezgan ekonomisku spēkstaciju.
Tagad eksperimenta kārtā Peugeot e-Expert pāriet uz jauna veida alternatīvo degvielu – ūdeņradi. Šobrīd ūdeņraža prototips piedzīvo pēdējos braukšanas testus, pēc kuriem sāksies modeļa pirmās mazās pilotsērijas ražošana, kas tiks ieviesta parastu autobraucēju vidū.

Ūdeņraža stacijas jauda būs 100 kW. vai 136 ZS un 260 ņūtonmetru griezes moments. To darbinās neliela oglekļa šķiedras ūdeņraža tvertne, kas atradīsies automašīnas apakšā. Ar tās pilnu uzpildīšanu vajadzētu pietikt tikai 400 kilometriem WLTP ciklā, kas nav tik daudz pat pilnvērtīgiem mūsdienu elektriskajiem transportlīdzekļiem.
Jebkurā gadījumā jaunais ūdeņraža Peugeot e-Expert ir pelnījis vislielāko uzmanību un apstiprinājumu. Līdz šim automašīnas, kas darbojas ar sašķidrinātu ūdeņradi, ir diezgan reti sastopamas, taču attīstās daudzsološas tehnoloģijas, un arvien vairāk automašīnu koncernu nolemj eksperimentēt šajā jomā.
Pievienot komentāru

Atstājiet savu komentāru

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив